Regulamin finansowy kursu
1. Istnieje możliwość rozłożenia kwoty za kurs na raty. Dzięki współpracy z firmą LMPAY S.A. (dawniej Mediraty), możemy Państwu zaproponować wygodną i bezpieczną spłatę ceny kursu w ratach. Dostępne okresy spłaty wynoszą 12, 24, lub 36 miesięcy. Aby skorzystać z systemu płatności ratalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 266 83 70 (pon. ‑ pt. 8:00 ‑ 20:00, sob. 9:00 ‑ 14:00). Kalkulator znajduje się pod LINKIEM
2. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy. Aby odstąpić od umowy należy poinformować o swojej decyzji pisząc na adres e-mail: sekretariat@itcmkrakow.pl.
3. Po terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wpłacona kwota nie będzie zwracana i przechodzi na koszty organizacji kursu. Możliwe jest przeniesienie wpłaconej kwoty na inną osobę wcześniej nie zgłoszoną (zmiana uczestnika kursu) lub przeznaczenie wpłaconej kwoty na uczestnictwo w szkoleniu w innym terminie.
4. Organizator kursu zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania kursu 14 dni przed jego rozpoczęciem kursu i poinformowania o tym wszystkich uczestników.
5. Istnieje możliwość otrzymania dyplomu w języku angielskim za dodatkową opłatą 60 PLN. Chęć otrzymania dyplomu w języku angielskim należy zgłosić na 7 dni przed planowanym szkoleniem drogą mailową na adres: sekretariat@itcmkrakow.pl.
Regulamin finansowy szkoły
1. Warunkiem potwierdzenia zapisu do Szkoły jest wpłata zadatku w kwocie 1000 zł w ciągu 14 dni od zapisu do Szkoły. Nieopłacenie zadatku będzie oznaczało wypisanie z listy uczestników Szkoły Akupunktury Praktycznej i Medycyny Chińskiej. Kwota 1000 zł, o której mowa jest przeznaczona na poczet opłat administracyjnych, w szczególności związanych z wpisaniem do szkoły, przygotowaniem materiałów szkoleniowych i testów zaliczeniowych, przygotowanie i organizacja egzaminu końcowego oraz na przygotowanie i oprawę dyplomów i certyfikatów. Wpłaty można dokonać za pośrednictwem kilku sposobów płatności: zwykły przelew bankowy, płatność szybkim przelewem online, płatność PayPal.
2. Czesne za każdy zjazd Szkoły należy wpłacić na 7 dni przed planowanym terminem zjazdu na rachunek bankowy lub gotówką podczas zjazdu.
3. Istnieje możliwość rozłożenia kwoty za Szkołę na raty. Dzięki współpracy z firmą Mediraty Sp. z o.o., możemy Państwu zaproponować wygodną i bezpieczną spłatę ceny kursu w ratach. Dostępne okresy spłaty wynoszą 12, 24, 36, 48 lub 60 miesięcy. Aby skorzystać z systemu płatności ratalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 266 83 70 (pon. ‑ pt. 8:00 ‑ 20:00, sob. 9:00 ‑ 14:00). Pod tym linkiem dostępny jest również wygodny kalkulator ratalny, dzięki któremu obliczą Państwo wysokość każdej raty.
4. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w Szkole (wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy. Aby odstąpić od umowy należy poinformować o swojej decyzji pisząc na adres e-mail: sekretariat@itcmkrakow.pl.
5. Po terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wpłacona kwota nie będzie zwracana i przechodzi na koszty organizacji Szkoły. Możliwe jest przeniesienie wpłaconej kwoty na inną osobę wcześniej nie zgłoszoną (zmiana uczestnika Szkoły) lub przeznaczenie wpłaconej kwoty na uczestnictwo w Szkole w innym terminie.
6. Organizator Szkoły zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania Szkoły 30 dni przed jej rozpoczęciem i poinformowania o tym wszystkich uczestników.
7. Istnieje możliwość otrzymania dyplomu w języku angielskim za dodatkową opłatą 60 PLN. Chęć otrzymania dyplomu w języku angielskim należy zgłosić na 7 dni przed planowanym szkoleniem drogą mailową na adres: sekretariat@itcmkrakow.pl.
Regulamin kursów
Informacje ogólne
- Uczestnicy szkoleń zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem Kursów organizowanych przez Instytut Tradycyjnej Medycyny Chińskiej Dao (dalej: Regulamin) przed przystąpieniem do szkolenia oraz do stosowania się do jego przepisów.
- Organizatorem szkoleń jest NZOZ Werra Wiktoria Zwinczewska Instytut Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i Medycyny Integracyjnej, która jest organem prowadzących niepublicznej placówki kształcenia ustawicznego Instytut Tradycyjnej Medycyny Chińskiej Dao z siedzibą w Skawinie przy ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina, NIP: 6791253691, Regon: 351278166 (dalej: Organizator szkoleń).
- Oferta szkoleniowa skierowana jest do osób bez wykształcenia medycznego oraz do przedstawicieli zawodów medycznych, w tym fizjoterapeutów, lekarzy, techników masażystów. Kursy stacjonarne prowadzone przez Instytut Tradycyjnej Medycyny Chińskiej Dao odbywają się na ul. Lipińskiego 1 w Krakowie. Kursy online prowadzone są za pośrednictwem do spotkań online, webinarów i konferencji ClickMeeting.
- Kurs może być prowadzony w formie stacjonarnej, w formie hybrydowej lub w formie online.
- Forma hybrydowa Kursu oznacza, że część praktyczna odbywa się stacjonarnie w miejscu wskazanym przez Organizatora, a cześć teoretyczną stanowią nagrania w formie audiowizualnej lub wykłady prowadzone online.
- Uczestnik otrzymuje dostęp do Kursu online poprzez link i hasło wysyłane na wskazany przez Uczestnika adres e-mail, najpóźniej dwie godziny przed rozpoczęciem Kursu.
- Uczestnik odpowiada za swoje bezpieczeństwo w sieci i we własnym zakresie zapewnia sobie dostęp m.in. do: sprawnego laptopa/komputera lub też innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z Internetu, stabilnego połączenia internetowego, sprawnego mikrofonu i kamerki internetowej, pomieszczenia umożliwiającego swobodną komunikację.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w kursie niewynikające z jego winy jak np. awaria połączenia internetowego lub inna siła wyższa.
- Program szkolenia poszczególnych kursów oraz dostępne terminy znajdują się na stronie www.itcmkrakow.pl w zakładce Kursy.
- Organizator oświadcza, iż posiada uprawnienia oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego przeprowadzania Kursów.
- Organizator oświadcza, iż dysponuje potencjałem technicznym i osobami z odpowiednimi uprawnieniami zdolnymi do prawidłowej realizacji Kursów.
Zasady rekrutacji
- Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu dokonuje się poprzez zakup online na stronie www.itcmkrakow.pl/kursy.
- Potwierdzeniem rezerwacji miejsca na szkoleniu w wybranym terminie jest otrzymanie automatycznej wiadomości e-mail od Organizatora szkoleń o otrzymaniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji oraz otrzymanie automatycznej wiadomości e-mail od operatora płatności o potwierdzeniu transakcji.
Cena szkolenia i warunki płatności
- Aktualne ceny poszczególnych szkoleń podane są na stronie internetowej www.itcmkrakow.pl w zakładce Kursy.
- Wszystkie podane ceny w rozumieniu podatku VAT są cenami brutto.
- Cena kursu zawiera:
- koszt organizacji szkolenia: wynajęcie sali, wynagrodzenie wykładowców,
- materiały szkoleniowe: skrypty, środki dezynfekcyjne, materiały opatrunkowe, etc.,
- narzędzia szkoleniowe udostępniane na czas kursu,
- dyplom ukończenia szkolenia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
- Forma i zakres materiałów udostępnianych Uczestnikom jest inna dla każdego Kursu i każdorazowo ustalana przez Wykładowcę w porozumieniu z Organizatorem.
- Cena kursu nie obejmuje:
- narzędzi szkoleniowych,
- kosztów dojazdu, noclegu i wyżywienia.
- Płatność za kurs realizowana jest z góry na dwa sposoby:
- zapłata pełnej kwoty – oznacza jednorazową całkowitą zapłatę ceny kursu,
- zapłata zadatku – oznacza wpłatę 500 PLN oraz zobowiązanie do zapłaty reszty kwoty nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Warunkiem uczestnictwa w Kursie jest wpłata całości kwoty w ciągu 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Wpłaty można dokonać za pośrednictwem zwykłego przelewu bankowego, płatności szybkim przelewem online, płatności PayPal na rachunek:
- 79 1440 1387 0000 0000 0967 7771
- PKO Bank Polski S.A,
- tytułem: (Imię i nazwisko Uczestnika – nazwa Kursu).
- Za termin zapłaty na rachunek bankowy rozumie się uznanie rachunku bankowego Organizatora.
- W przypadku wpłaty zaliczki, brak wpłaty salda zamówienia (tj. pozostałych 70% ceny szkolenia) w terminie nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia jest równoznaczny z rezygnacją ze szkolenia, wykreśleniem z listy uczestników oraz utratą wpłaconej zaliczki.
- W uzasadnionych przypadkach, w tym zwłaszcza związanych z działaniem siły wyższej, Organizator szkoleń może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wpłaty salda zamówienia.
- Faktura za udział w szkoleniu wystawiana jest po zakończeniu kursu i przesyłana jest drogą elektroniczną. Na wyraźne żądanie Uczestnika, który wpłacił zaliczkę, Organizator szkoleń wystawi fakturę zaliczkową.
Korzystanie z dofinansowania KFS
- Uczestnik ma możliwość wykupienia udziału w szkoleniu w dofinansowaniem z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
- W celu skorzystania z dofinansowania KFS należy zwrócić się do swojego lokalnego Powiatowego Urzędu Pracy.
- Dla zarezerwowania miejsca na szkoleniu konieczna jest rejestracja w systemie sprzedaży online.
- Rozliczenie następuje poprzez wystawienie faktury na uczestnika lub jego pracodawcę. Jeśli dofinansowanie nie zostanie przyznane, uczestnik może pokryć koszt szkolenia na własny rachunek.
Korzystanie z dofinansowania BUR
- Uczestnik ma możliwość wykupienia udziału w szkoleniu w dofinansowaniem z Bazy Usług Rozwojowych.
- W celu skorzystania z dofinansowania BUR należy zwrócić się do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Dla zarezerwowania miejsca na szkoleniu konieczna jest rejestracja w systemie sprzedaży online.
- Rozliczenie następuje poprzez wystawienie faktury na uczestnika lub jego pracodawcę. Jeśli dofinansowanie nie zostanie przyznane, uczestnik może pokryć koszt szkolenia na własny rachunek.
Uczestnictwo w szkoleniu
- Uczestnicy dokonują rezerwacji noclegów we własnym zakresie i na własny koszt. Organizator szkoleń może wskazać rekomendowane obiekty oferujące specjalne warunki pobytu dla Uczestników szkoleń.
- Uczestnicy potwierdzają swoją obecność na szkoleniu poprzez złożenie podpisu na liście obecności. Uczestnicy mają obowiązek ściśle przestrzegać godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz przerw, w tym zwłaszcza przerwy obiadowej.
- Uczestnicy w trakcie zajęć zobowiązani są do przestrzegania ogólnie przyjętych norm zachowania, aktywnego uczestnictwa w szkoleniu, skupienia i uwagi.
- Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w postaci skryptu, materiały do pisania, środki do dezynfekcji oraz narzędzia do zajęć praktycznych na czas trwania kursu.
- Na szkoleniach obowiązuje całkowity zakaz utrwalania obrazu i/lub dźwięku. W szczególności zabronione jest rejestrowanie technik prezentowanych przez prowadzących szkolenie. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą prowadzącego szkolenie, Uczestnicy mogą rejestrować obraz i/lub dźwięk fragmentów szkolenia, jednak upublicznianie zarejestrowanych materiałów należy ograniczyć wyłącznie do Uczestników tego konkretnego szkolenia. W przypadku rejestracji obrazu należy unikać filmowania twarzy prowadzących i Uczestników szkolenia.
Rezygnacja z uczestnictwa
- Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jej zawarcia – zgłoszenia chęci udziału w kursie (wiadomość e-mail, zgłoszenie telefoniczne). W takiej sytuacji cała kwota wpłaty zostanie zwrócona na rachunek bankowy.
- Po terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wpłacona kwota nie będzie zwracana i przechodzi na koszty organizacji kursu. Możliwe jest przeniesienie wpłaconej kwoty na inną osobę wcześniej nie zgłoszoną (zmiana uczestnika kursu) lub przeznaczenie wpłaconej kwoty na uczestnictwo w szkoleniu w innym terminie.
- Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić Organizatorowi poprzez e-mail na adres: sekretariat@itcmkrakow.pl.
- W uzasadnionych przypadkach, w tym zwłaszcza związanych z działaniem siły wyższej, wniesione opłaty Uczestnik może w porozumieniu z Organizatorem szkoleń przenieść na wskazany przez siebie inny kurs.
- W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w kursie, Uczestnik ma możliwość wskazania uczestnika zastępczego.
Odwołanie szkolenia i/lub zmiana terminu
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu szkolenia, Organizator szkoleń zwróci uiszczoną za kurs opłatę lub przekaże ją na poczet innego, wybranego przez Uczestnika terminu lub szkolenia.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu szkolenia Organizator nie ponosi odpowiedzialności za poniesione koszty dodatkowe związane z podróżą, rezerwacją noclegu itp.
Ochrona danych osobowych
- Organizator gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
- Uczestnik szkolenia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym adresu e-mail do przesyłania przez Organizatora informacji o kursach/ szkoleniach oraz informacji handlowych. Uczestnik szkolenia wyraża zgodę na użyczenie swojego wizerunku w charakterze zdjęć, filmów zarejestrowanych na szkoleniu, w którym uczestniczył i nie zastrzega sobie prawa do roszczeń finansowych ani prawnych do ich publikacji na stronie internetowej www.itcmkrakow.pl oraz w mediach społecznościowych.
- Administrator może przekazać dane pracownikom/zleceniobiorcom, podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne; podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe lub pomoc prawną, podatkową, rachunkową. W takiej sytuacji Administrator zapewnia, że dane będą chronione w sposób wymagany prawem.
- Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub nie dłużej niż jest to określone prawem, w tym upływu okresu przedawnienia roszczeń.
- W zakresie przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza EOG (Europejskie Obszar Gospodarczy).
Prawa autorskie
Wszystkie szkolenia i warsztaty są chronione prawem autorskim. Kopiowanie materiałów szkoleniowych, a także udostępnianie takich materiałów i nagrań osobom trzecim jest nielegalne oraz podlega odpowiedzialności karnej opisanej w ustawie o Prawie autorskim (ustawa z 4 lutego 1994 r. tekst jednolity z 2006 r.).
Reklamacje
Wszystkie uwagi i reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej na adres sekretariat@itcmkrakow.pl w terminie do 30 dni od dnia ukończenia szkolenia i rozpatrywane są indywidualnie.